Χαλβάς σιμιγδαλένιος με μανταρίνι

ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΥ

Ώρα για γλυκό! Για όλους εσάς που όταν ακούτε τη λέξη γλυκό δεν σκέφτεστε μόνο τη σοκολάτα, θα λατρέψετε αυτή η ανανεωμένη παραδοσιακή συνταγή του σιμιγδαλένιου χαλβά με μανταρίνι.

Γιατί να προσθέσω το μανταρίνι;

Το μανταρίνι είναι ένα εσπεριδοειδές φρούτο, πλούσιο σε βιταμίνη C, η οποία έχει αντιοξειδωτικές ιδιότητες και ενισχύει το ανοσοποιητικό. Επιπλέον, έχει σημαντικές ποσότητες βιταμίνης Α, η οποία βοηθά στην υγεία του δέρματος αλλά και της όρασης.

Τα «καλά» λιπαρά των ξηρών καρπών

Τόσο τα αμύγδαλα όσο και το κουκουνάρι έχουν σημαντικές ποσότητες μονοακόρεστων και πολυακόρεστων λιπαρών οξέων, δηλαδή των «καλών» λιπαρών οξέων, τα οποία συνεισφέρουν στην υγεία της καρδιάς αλλά και στην ενίσχυση της μνήμης. Ακόμη, είναι πλούσια σε βιταμίνες και μέταλλα με πολλά οφέλη σε όλο τον οργανισμό σας.

Πως μπορώ να αντισταθμίσω τις θερμίδες του γλυκού;

Μία μερίδα χαλβά περιέχει περίπου 230 θερμίδες. Αν βρίσκεστε σε περίοδο απώλειας βάρους και θέλετε να αντισταθμίσετε τις θερμίδες που καταναλώσατε από το γλυκό, θα μπορούσατε να κάνετε μία ώρα περίπατο παραπάνω εκείνη την ημέρα, ίσως και μισή ώρα χαλαρό τρέξιμο ή ακόμη να βάλετε την αγαπημένη σας μουσική και να χορέψετε στο σπίτι σας. Καλό θα είναι να μην ξεχνάτε ότι ακόμη και αν ξεφύγετε μια ημέρα στην κατανάλωση γλυκών η επόμενη είναι μια καινούργια ημέρα και ξεκινά από την αρχή.

Καλή απόλαυση και αναμένουμε τα σχόλιά σας για το πώς σας φάνηκε το γλυκό!

Πηγή: mednutrition.gr