Τα 3 Φ: Φακές, Φινόκιο, Φούρνος

ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΥ

Αν είστε κι εσείς από εκείνους που δυσκολεύονται με τα όσπρια, αυτή η συνταγή θα σας αλλάξει τη γνώμη γιατί οι φακές μόλις απέκτησαν ενδιαφέρον!

Γιατί να φάω φακές;

Οι φακές είναι ένα από τα πιο κοινά όσπρια της διατροφής μας, ενώ όλοι μας έχουμε ακούσει τη γιαγιά μας ή τη μαμά μας να λέει «Φάε τις φακές σου γιατί έχουν πολύ σίδηρο». Ναι, σίγουρα οι φακές έχουν αρκετά μεγάλη περιεκτικότητα σιδήρου, ο οποίος όμως για να απορροφηθεί χρειάζεται μια καλή πηγή βιταμίνη C.

Πέρα από την περιεκτικότητα σε σίδηρο, οι φακές περιέχουν καλή ποσότητα πρωτεϊνών αλλά και φυτικών ινών, γι’ αυτό η κατανάλωσή τους έχει πολλαπλά οφέλη για την υγεία, όπως στο γαστρεντερικό, στο καρδιαγγειακό σύστημα αλλά στη ρύθμιση του σακχάρου του αίματος.

Φινόκιο ή αλλιώς μαραθόριζα

Στην ουσία είναι η ρίζα του μάραθου. Περιέχει πλήθος θρεπτικών συστατικών, όπως και βιταμίνη C, η οποία βοηθά στην απορρόφηση του σιδήρου. Επιπλέον, τα αντιοξειδωτικά του φαίνεται ότι έχουν σημαντικές δράσεις στη μείωση των καρδιαγγειακών νοσημάτων, της γήρανσης αλλά και της καρκινογένεσης.

Θυμηθείτε!

Παρ’ όλο που είναι μια συνταγή με υψηλή θρεπτική αξία, δεν θα πρέπει να ξεχνάμε την ενέργεια που αποδίδει στον οργανισμό μας. Μια μερίδα έχει περίπου 700 kcal, όσο περίπου ένα ολοκληρωμένο κυρίως γεύμα. Αν βρίσκεστε σε περίοδο προσπάθειας απώλειας σωματικού βάρους, σκεφτείτε να χρησιμοποιήσετε ένα μικρότερο πιάτο για το γεύμα σας, με αυτό το τρόπο το φαγητό μοιάζει περισσότερο!

Περιμένουμε τα σχόλιά σας για το πως σας φάνηκε η συνταγή!

Καλή απόλαυση!

Πηγή: mednutrition.gr